Produkty pro med - (3)

Med z Německa

Med z Německa

Med z Německa v certifikované kvalitě jako surovina nebo zcela připravený pro vaši výrobu ve standardních obalech, od sudů po IBC až po hromadné zboží. Od oblíbených a známých odrůd, jako je řepkový, lipový nebo lesní med, po rarity, jako je med ze stříbrného jedle, med z třešňových květů nebo med z mořské levandule. Medy, které nabízíme, jsou stejně rozmanité jako naši včelaři a jejich včelí stanoviště. Co dělá naše včelaře a jejich med tak výjimečný? • Férové - našim včelařům platíme férové ceny, v závislosti na sklizni a tržní situaci, stejně jako na příslušné odrůdě. • Regionální - nákup a marketing podle principu regionality. Chceme nabízet zboží z regionu pro region. Obchod s regionálními medy již tvoří přibližně 2/3 našeho zboží. • Transparentní - aby se zlepšila obecná tržní transparentnost, přidružené včelí farmy dostávají transparentní a digitálně založené tržní zprávy prostřednictvím naší platformy, které náš algoritmus automaticky generuje jednou týdně.
Polyflorový med

Polyflorový med

Polyflorové medy pocházejí z nektaru mnoha různých rostlin. Naše květové medy jsou zkapalněné, homogenizované a čištěné a liší se chutí, barvou a konzistencí v závislosti na jejich botanickém původu.
Med Mezinárodní

Med Mezinárodní

Med z Evropy a zámoří v ověřené kvalitě jako surovina nebo plně zpracovaný pro vaši výrobu v běžně dostupných obalech, od sudů přes IBC až po hromadné zboží. Od často a rádi nakupovaných druhů, jako je akátový med nebo slunečnicový med z východní Evropy, až po rarity, jako je francouzský levandulový med nebo manukový med z Nového Zélandu. Tak rozmanité, jak je naše celosvětová obchodní síť, jsou také medy, které nabízíme. Co dělá náš med tak výjimečným? • Férový – našim včelařům platíme férové ceny, které závisí na sklizni a tržní situaci, stejně jako na konkrétním druhu. • Regionální – Sourcing a marketing podle principu regionality. Chceme nabízet zboží z regionu pro region. Již dnes tvoří obchod s regionálními medy přibližně 2/3 našeho realizovaného zboží.